En känsla av sommarlov

Gomorron gomorron,
Idag är min första semesterdag, och jag vaknade med en känsla som jag minns från min barndom - känslan av sommarlov, den oändliga ledigheten som breder ut sig framför mig fylld av äventyr och lättja. Känslan sitter i, nu två timmar senare när jag hunnit med såväl thé och morgontidningen som en intervall-sväng i skogen (4 min promenad+2 min jogg X 4...o sen en kvarts promenad på slutet när jag inte orkade jogga mera). Sitter nu med en kopp kaffe och äggröra, solen strålar, sambon fixar med disken (tackar tackar) och snart ska vi ge oss ut på semesterns första äventyr.
Smultron på strån, baddräkt (bikini nästa år:) på, glada barn och skönlitteratur.
Jag gratulerar mig själv till detta välförtjänta sommarlov!
/Hemliga loparen (med träningsvärk i rumpa och vader från i förrgår....och värre lär det bli efter idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0