Dag 4...4 bjudningar senare

Pust! Jag gör en social turné min sista semestervecka, och det är en rejäl utmaning att få till en kost som jag själv kan acceptera. Och nej, jag hade inte hjärta att tacka nej till två nybakta småkakor hos farmor...och inte kunde jag smita från en mazarin hemma hos kompisen igår. Lycka dock att upptäcka att delicato-mazarinen (en tidigare last) inte längre föll mig på läppen, den smakade starkt och alldeles för sött. Yeeey!
Farmors småkakor dock fortfarande ljuvliga :)
Promenader har det blivit, och har nu inhandlat gå-stavar för att effektivisera mina powerwalkt ytterligare.
Är så trött nu, borde städa eller nåt....men kollar topmodel nya zeeland istället
Ha det gott, lycka till alla.
/H.L

Kommentarer
Postat av: Helan

Det är onekligen svårt att hålla sig till kostplanerna med kakbjudningar och kalas mellan varven, men då får man passa på att riktigt njuta av sötsakerna när man ändå faller för frestelsen. Bättre att njuta fullt ut av sockerbomberna än att äta dem och skämmas ;)!

2011-08-12 @ 17:39:19
URL: http://optimaladagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0